Monday, February 22, 2010

aku kena marah...

pagi ini..sebelum aku wat n3 kisah cuti-cuti kami di langkawi..aku citer skit pasal aku kena marah pagi ini..aku kena marah kat traffic light...wakakaka...tergaman jap nox..mak terkejut beruk jap..wakakaka...

al-kisahnya begini, pagi tadi sampai je simpang empat pasir tumboh, ai beratur le mcm biasa tggu lampu merah bertukar jadi lampu hijau..keta ai kat baris no. 2...ai rasa le, kalo u all selalu drive ke tpt keje n selalu guna jln n traffic lite yg sama, of coz le u all blh agak bila masanya lampu nak bertukar kan??..itu le terjadi pada ai pagi tadi..ai dah tau n blh agak lampu nak bertukar ke hijau..then ai pun bergerak le ke depan skit...skit je tau..kalo byk, nnti langgar buntut keta org plak dah..jadi citer lain plak..ok, tetiba, dtg mamat sorg ni ngn motor..biasa mat motor ni kan suka mencelah ke depan..depa kan kecik je..so boleh le mencelah2 ke barisan depan...so, dia ngn tetiba sergah aku yg duk tgh bergerak perlahan2 ni..mak oii..aku terkejut n brek cepat2..takut terlanggar dia..dia plak blh plak pi membebel kat aku dari luar..uishh...aku tak paham pun apa dia ckp..tapi mmg jelas kedengaran le..tapi bahas apa dia guna..ai tak sure..speaking london kot..that's why, ai tak berapa paham tu kot..or terlalu pekat bahasa 'kelate'nya tu..huhuhuhu...tapi dari segi penampilannya tu..tak muda tak tua..kurus..tak pakai helmet, pakai rantai emas..pakcik kot..huhuhu..cuak gak aku..mahunya..dia pi pecahkan my new city...nangis sakan aku kat situ..ada gak aku pi ketuk kepala dia ngn besi "stering lock'...(berani ke aku nak wat gitu??...hahaha..ckp je besar..hahaha...)

p/s: kawan2 pompuan aku semua, berhati2 ye masa bawak keta....kalo kena langgar belakang ke..jgn terus bkk pintu keta n pi marah depa ni..biar depa yg dtg kat kita n kita bkk cermin keta skit je sambil tangan pegang le besi "stering lock' tu..as a security tool...pastu suh dia ikut kita pi balai polis..bncg kat sana depan abg polis..setakat rugi duit saman rm300..ai tak kisah..yg penting ai tak kena rompak...mintak dijauhkan semua tu...amin...

1 comment:

  1. ekekek!! tetiba kene sergah memang tergamam, sama lah ngan aku, ekekek! :)

    ReplyDelete