Wednesday, April 28, 2010

kuantan...

mmm...udah hampir seminggu aku tak berblog...tak update citer...tak upload gambor terbaru...skrg ni udah berada di kuantan pahang..udah dua hari bertapak di kuantan....BALOK PERDANA...huhuhu...akhirnya dapat gak aku stay ngn suami terchenta bersama2 ngn hazim (3 weeks udah pastinya aku menetap di kuantan)...tapi after 17 mei (tarikh lapor diri di putrajaya..adalah ketidakpastian di manakah aku aku dicampak utk melaporkan diri utk bekerja)...harapan ku biar le aku dpt di'posting'kan di kuantan gak...insyaAlah...moga2 Allah mengizinkan kami utk hidup bersama..dan menjalani kehidupan sebagai suami isteri bersama...amin....:)....saat ini..hazim udah tido ye..dapat le aku meng'update' blog ini...ok le, aku nak layan tv2 movie ni..bila berpeluang nnti aku akan meng'upload' gmbor terbaru hazim di kuanatn...ok...

p/s: tadi ptg aku telah berjaya menanam 5 pokok bendi merah n 1 pokok cili padi....huhuhu...

4 comments:

  1. Wah bestnya dpt dok ngan hubby..bilalah time faza nih

    ReplyDelete
  2. Kalau betul ko duk Kuantan for good, leh lah aku gi jalan2 kuantan lepas nih. Ade tempat nak tumpang tido :)

    ReplyDelete
  3. faza: blm konpem lagi le faza, after 17 mei baru tau posting mana, moga2 Allah makbulkan hasrat kami utk stay bersama...amin...

    farina: hah..itu no hal..ko dtg kuantan..aku sambut ngn red carpet ok..huhuhu...umah aku ni ada 3 bilik n 1 toilet free tau...khas utk org yg berkunjung.....:)

    ReplyDelete
  4. wahh..seronoklah hazim n mama berkampung di kuantan yek..heheh

    mesti suspen kan nak tunggu tpt posting tuh..harap tercapailah hasrat nak bekerja kat kuantan..=D

    ReplyDelete