Monday, September 27, 2010

makin suram....

aku rasa semenjak akhir-akhir ini...blog ni makin suram..makin x aktif...sebulan hanya 2-3 citer je yg aku leh update...apasal ye??..aku dapat rasakan lps je aku dapat keje kat kuantan ni...makin suram blog ini...penyebab utama, mungkin sebab keutamaan pada kerja..kedua mungkin disebabkan perasaan malas...dan yang ketiga mungkin disebabkan oleh aku yang dah stay ngn suami...mmmmm...dulu, aku slalu update blog pasal nak bagi suami aku yg duk nun jauh di kuantan baca pasal kegiatan hazim seharian di kampung (kelate)...perkembangan hazim..tapi sekarang bila dah duk dekat ngn suami ni..jadi makin malas plak aku nak citer pasal hazim..pasalnya hazim dah ada depan mata dia..setiap saat, minit, jam..dia nampak hazim..apa yg buat, BW naik ke tak, sihat ke tak (sebenarnya hazim tak berapa sihat pun)...huhuhu..selsema non-stop..demam on off (under antibiotikbaru tak demam)...huhuhu..batuk lagi...huhuhu....reduce appetite..(nasib menyusu ok)...kira ok le, kalo menyusu banyak walaupun makan kurang)...aktiviti bermain masih di tahap yg sama..suka nak bermain kat luar rumah..nak kawan ngn bebudak besor...huhuhu.....

p/s: kalo dah start mengarang..panjang gak le tulisan aku nih.....huhuhu...

1 comment:

  1. yekla..skang dh suram sket blog nih..bizi keja n melayan family lah tu yek..hehe

    ReplyDelete