Thursday, June 17, 2010

puasa ganti...

yeay..yeay..hari ini last aku menggantikan puasa yg ditinggalkan selama 6 hari tahun lps...insyaAllah...sapa yg belum habis menggantikan puasa tu..cepat2 le gantikan puasa anda ye..kalo tak, berganda2 le ia tahun depan..huhuhu...skrg ni pun dah masuk bln rejab..beberapa mggu lagi dah bln syaaban..then bulan ramadhan..pejam celik pejam celik..masa berlalu ngn sgt pantas...so, jgn tunggu2 lagi ye...kalo nak citer pasal puasa ganti...tahun lps aku kena ganti 30 hari puasa yg ditinggalkan pada thn 2008..gara2 melahirkan hazim pd bln ramadhan...huh!!..mmg mencabar saat2 itu...30 hari aku kena ganti puasa...setiap hari yg aku gantikan itu, pasti aku akan mencatat dlm diari..utk mengelakkan ke'lupa'an...huhuhu..tapi alhamdulillah..dapat gak aku habiskan 30 hari itu...

so, petang ni nak berbuka ngn apa ye??...oopppss..tahun ini kami dapat bersahur..berpuasa..berbuka bersama2 mcm tahun 2008 dulu...yeay..plus ngn hazim lagi..sonoknya...:)...

p/s: tetiba teringatkan pada bln ramadhan...huhuhu...nikmatnya berpuasa....

3 comments:

  1. selamat berpuasa n selamat berbuka....horeyyyy...dah habis senangkan...

    ReplyDelete
  2. bestnye dh abeh ganti pose..kite tak abeh2 lagi..huhu

    ReplyDelete
  3. kak zai: thanx...:) lega rasa hati bila hutang udah dibayar...:)

    lily: hah..cecepat le ganti pose tu..tak lama dah ni..lagi tggl 2 bln je kan...

    ReplyDelete