Tuesday, November 30, 2010

Ngidam Nasi Ayam Penyet...

petang-petang gini, dah hampir kul 5pm ni...tetiba terpikir nasik ayam penyet plak dah...huhuhu..bila otak dah terpikir, mulut mula le berliur...huhuhu...sangat ini hanya boleh telan air liur je le...hehehehe...

4 comments:

  1. Hehe..my fevret ni nasi ayam penyet..senang tk cari ayam penyet ni kat kuantan? kat shah alam dh byk kedai dah..sng bila2 rase nk makan leh pi terjah terus..=p

    ReplyDelete
  2. lama jua tak makan nasi ayam penyet ni.. terasa nak jugak la hehe

    ReplyDelete
  3. lily: kat sini ada satu restoren kat area EC mall..serve nasi ayam penyet...rasanya ok le...setakat nak hilangkan rasa ngidam..boleh le..

    yati: dah abis pantang kan??..leh le makan nasi ayam penyet...jeles le ngn korang, stay sana (Kl area), banyak pilihan...kat kuantan tak banyak pilihan..buffet steamboat pun susah nak cari yg halal..

    ReplyDelete