Wednesday, December 2, 2009

HujaN + BanJir

dalam Utusan Online Pagi ini...dijangka hujan di pantai timur akan berhenti pagi jumaat ini..

mmmm....pagi tadi on the way ke pejabat, kebykan jalan dah dipenuhi air..tapi kenderaan ringan masih boleh melalui jalan2 tersebut...kalo hujan masih berterusan lebat seharian ni, mama rasa mungkin dah tak leh lalu..kena cari jln lain..

malam esok mama nak pi kuantan ngn hazim naik bas..harapan mama le, hujan reda skit n jalan2 masih dibuka utk kenderaan ringan n berat..dah le lalu ikut jln pantai timur (trganu- laluan pantai)...paling tidak pun, masih dibuka utk laluan kenderaan berat..walaupun jln dinaiki air..at least bas boleh lepas..kalo tak, tak dpt le mama nak sambut ulangtahun perkahwinan kami yg ke2 tahun ini...huhuhu...

p/s: kawan2 tolong doakan hujan kat pantai timur ni reda skit...

4 comments:

  1. hujan ye..hari tu masa blk raya haji tak hujan sgt..harap hujan tu cepat la berhenti..kesian mama hazim ni..

    ReplyDelete
  2. Hujan lebat lagi ek kat sane..hope tak banjir terukla kan..smoga perjalanan hazim n mama selamat k..Happy Anniversary!!.=D

    ReplyDelete
  3. hujan g ke shila?kawan kata kat trganu nun tak derla kuat ngat hujan..mybe air hulu turun kot..tak pom lalu Raub la nak g kuantan..hahaha...

    ReplyDelete