Thursday, May 26, 2011

Macam Nak Tgk Citer ini...

Tapi...rasa macam tak sesuai je kalo bawak hazim sekali..takut dia terkejut n takut pasal pasti ada muka-muka buruk dan 'sound effect' yang menyeramkan..aku sendiri pun sudah pasti tutup mata utk babak2 yang tertentu..ini pulak budak sekecil hazim...huhuhu...takut mengigau masa tido je...huhuhu....lemah semangat budak tu nanti...macamana tu??..ke nak kena beli cd cetak rompak???...huhuhu..org sekrg ni nak hampuskan semua barangan cetak rompak..aku plak terpikir nak beli cd cetak rompak plak..macamana tu???...huhuhu...

Terasa nak tgk citer ini......



filem karak..hari ini 26 may 2011 'release date' dia....tgk dia punya 'trailer'...macam seram semacam je...huhuhu..nampak 'real'..dah le laki aku mggu depan nak keluar berlayar semggu..tinggal aku n hazim je...huhuhu...seram je nanti..huhuhu...aku plak dok terbayang muka2 buruk itu...huhhuhu....

3 comments:

  1. aku pun nak tgk kat..suka cite mcm ni..eisya tgk cite hantu,aku yg tutup muka,dia selamba je tgk..sbb dia tak fhm kot..hihi

    ReplyDelete
  2. yeke??..eisya ok ye..ye, mungkin sebab dia tak faham lagi kot..rasanya hazim ok ke tak??..nanti try tgk le..mcm best je..huhuhu..kita ni faham jalan citer..bab terkejut ke, muka buruk ke..tu yang xcited tutup mata...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. shila..ari tgk cite tuh meh saya taja 'percutian khas' awak ke tmpat ni nak...alee,free trip ke karak lama berma 2h1m di dusun amanda..mau??hahaha

    ReplyDelete