Thursday, May 12, 2011

Nora Elena + Asmara 2...........

hehehe..buat masa ini aku tgh syokkk layan citer Asmara 2 and Nora Elena.....

Asmara 2 ni rentetan daripada Asmara musim lalu yang mmg aku tak pernah 'miss'...aku suka watak zalia yang berlagak n sombong itu...so skrg aku masih layan citer lagi walaupun ada yang tertinggal pasal ada halangan-halangan yang tertentu n tak disengajakan....aku mmg nak tgk 'ending' dia macamana....so kita tggu le ye.....

Drama Nora Elena ni dalam kategori 'so sweet' bagi aku le...pasal watak yang dilakonkan oleh siti saleha ni...mmg 'sweet'...sesuai dgn raut wajahnya yang lembut itu....plak tu digandingkan dgn aaron aziz...ala2 macho gitu....huhuhu...mmg best le...tak silap citer ni diadaptasi daripada sebuah novel...aku tak berapa pasti...sbb tertgk sepintas lalu masa lagu permulaan drama ini...nnti petang ni aku nak tgk tajuk novel itu...huhuhu....wah...buat novel pun blh kaya...silap haribulan blh wat drama or filem....

kesimpulannya, mai kita layan citer ini ye...sementara tgh membujang n hazim kat umah je..boleh le aku layan citer ni...pasal untuk sebulan ini asben berpengkalan kat lumut..so dapur kat umah mmg tak berasap...so blh le aku layan semua citer ini kerena kebanyakan dapur aku berasap kat 'kedai'......huhuhu....

1 comment:

  1. Liza selalu gak tgk citer ASMARA 2 tu,klu citer NORA ELENA tu x penah tgk lah plk..x sempat nk tgk..huhuhu..

    ReplyDelete