Monday, May 23, 2011

Yeay Yeay...bestnya...

mmmm....tak dapat digambarkan betapa lambatnya masa berjalan untuk aku n hazim...huhuhu..apa tidaknya, menanti hari esok (24 May 2011)...bukan bab gaji ok..aku tahu semua org akan tunggu tarikh itu pasal gaji masuk esok...tapi aku tunggu suami aku selamat belabuh di Kuantan Naval Base....huhuhu....sekarang ni aku tak tahu kat mana dia berada..pasal out of coverage....pagi semalam start berlayar...so kemungkinan besar esok baru sampai...huhuh..punya le jauh lumut ke kuantan..ambik masa hampir 3 hari baru nak sampai...huhuhu...kalo le aku berlumba dgn diaorang lalu ikut pintasan batang kali-genting highland..for sure aku sampai dulu...6 jam jah dah sampai...huhuhu.....ini 'statement' menyediskan pasal itu le realiti kalo berlayar....6 jam perjalanan jadinya sampai 3 hari....huhuhu....sabor je le....

8 comments:

  1. sabor....takkan lari gunung dikejar...

    ReplyDelete
  2. Sabar Shila.. Sian ko yek. Tapi bila dah jumpa tu mesti happy sangat2 kan? Ciom Hazim sikit, lama tak tgk gambar dia. Skali tgk dah besar dah. : )

    ReplyDelete
  3. klu daku pun mesti tak sabar..nak jumpa suami tercinta..sabar ye hazim..

    ReplyDelete
  4. hehe,dah rindu sgt lerr tu..sabar yer! :P

    ReplyDelete
  5. k.zai: huhuuhu..tgh sabor le ni..baru sebulan berlayar tu...thn 2009 dulu, 3 bulan ke somalia, penat den nunggunya...

    ReplyDelete
  6. ayu: hehehe...happy sgt2 ayu oii..heheh..plak tuh esok gaji..mau aku 'paw' lebih2 skit...huhuhu...hazim dah nak masuk 3 tahun..huhuhu..kejap je masa berjalan kan??...

    ReplyDelete
  7. Fara: ishk ishk ko ni fara...ada plak 'sabar ye hazim'..sebenarnya mama dia yg tak sabar ni..hehehe....

    ReplyDelete
  8. ummi alesya sofea: hehehe..rindu tahap gaban ni...huhuhu...

    ReplyDelete