Tuesday, May 24, 2011

Yeay Yeay...habis le aku....

Rentetan daripada entri INI.....sonoknya bila si suami sudah berlabuh di Kuantan Naval Base pagi ini...tapi...yeay yeay..jap lagi..habis le aku...pasal pagi tadi dengan tidak sengajanya aku dah kasi calar skit bumper belakang belah kanan dekat ngn tayar....huhuhu...


si suami ngn gembira hatinya selamat sampai kuantan..tapi si isteri plak jantung dub dab dub dab...nak balik umah kasi tunjuk sikit yang tercalar itu....huhuhu..ini semua kecuaian aku pasalnya angkat 'hand brake' tapi tak sedar yang gear masih dalam 'D'....huhuhu..terundur ke belakang skit le kereta hingga tergesel tepi kerusi batu kat sebelah kereta..ketika itu le aku tersedar pasal leka dok tgk kad jemputan kahwin...huhuhu....sedis sedis....lagi setengah jam sampai umah..luluh hati si suami keretanya yang tercalar deka kecuaian si isteri....huhuhu...sori 'yang'....huhuhu....

5 comments:

  1. sket je tak pe.. bole dimaafkan hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..lame tk jumpe..mesti hubby lepas rindu ngan mama n hazim smpai tk ingat psl keta..lagipon sket jek mesti dimaapkan punye..=p

    ReplyDelete
  3. cket je tau..x mrh punyer en suami,jgn ler risau sgt.

    ReplyDelete
  4. huhuhu...mmg tak marah pun tapi kena belanja makan malam tadi, kononnya nak sejukkan hati dia le ye...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. Adoi, terasa sakitnya walaupun sikit je calar tu. Hehe.. Xpe Shila, lepas dh blanje makan ni konfem dia cool sket. ;p

    ReplyDelete