Friday, May 6, 2011

Penggunaan kafein??



mmm...banyak kali jugak aku baca pasal untuk tingkatkan kesuburan seseorang itu kena kurangkan pengambilan kafein...aku ni memang le jenis kena ambik at least secawan nescafe ais/ suam setiap pagi untuk bangkitkan semangat kerja...tapi dalam artikel tu bagi tau kalo ambik secawan sehari..kira ok le..bagi yang tegar kafein mmg dinasihatkan secawan sehari...aku ni kira ok le, pasal sehari secawan je kafein yang aku ambik.....tapi keberkesanannya tidak nampak lagik....huhuhu...dimanakah silapnya???...or maybe belum rezeki kami lagi...kalo kira, aku ni kira bertuah gak...at least ada gak hazim pengubat rindu...berbanding ngn orang lain yang mmg belum ada rezeki langsung....cuma sekarang ni mmg banyak2 bersabar n bertawakal padanya....pulak sekarang ni hubby dah join unit kapal...mmg kejenya berlayar le memanjang...huhuhu...sedis mak oiii.....huhuhu......sabor je le.............

1 comment:

  1. tak pela...nak bag hazim manja lama2 sket kot.
    lgpun ari tu ade plan nak preknen umo 30 kan??ok la tu...slow2

    ReplyDelete