Wednesday, October 5, 2011

aduhai.....

lamanya tak ber'update'...kenapa ye???...jawapannya lebih kepada MALAS....ye ke malas??..hehehe..or sebab takde idea nak menulis...dulu, tujuan utama aku berblog ni pasalnya tahun 2009 kami duduk berasingan (masa tu aku kerja kat USM Kubang Kerian, suami pulak kerja kat Kuantan)...so,...jarak yang memisahkan kami di dekatkan dengan adanya Blog..

Sekarang ini bila dah duduk dekat ini..banyak cerita aku tak cerita sebab tujuan blog dulu nak bagi suami baca kisah aku dan hazim..sekarang suami sudah maklum dengan aktiviti kami kat rumah..jadinya mood untuk berblog tu jadi kurang....mood utk menulis...mood utk membaca tulisan kawan-kawan blog masih macam biasa..pasalnya aku masih on aku punya page setiap pagi..dan baca setiap tulisan kawan2 le...huhuhu...cumanya tak tinggal komen pasal tak 'sign in'....huhuhu....sorry ye...hari ini macam mana entah boleh pulak ada mood nak menulis....huhuhu....harapnya mood ini berterusan berpanjangan ye...hehehehe....

2 comments:

  1. tak naik la nuff awak nnti shila

    ReplyDelete
  2. nuff??..hehehe..dah lama tak naik..rezeki saya bukan pada nuff kot..huhuhu...so saya tak mengharap sangat le...huhuhu...

    ReplyDelete