Monday, October 10, 2011

OH..Hazim buat hal....

HuHuHu.....

Rentetan daripada kisah Pelangi Beach Resort, Balok......

Sepatutnya petang tu Hazim ditugaskan membuat tarian/ persembahan pakaian beragam (lagu cari jodoh)........

Tapi dia boleh pulak dia buat hal tak mahu join persembahan...dok nangis nak balik kampung..ajak aku balik kampung...silapnya aku dah ter'bagitau' dia nak balik kampung petang tu + dah siap 'packing' beg baju n isi dalam keta...itu le kesilapan yang aku buat...huhuhu..akibatnya hazim hanya duduk atas riba aku sambil tengok kawan-kawan dia yang lain buat persembahan.......huhuhu.....aku yang semangat nak ambil video n hantar ke suami aku...semuanya hanya angan-angan.....aku ter'kecewa' sekejap....huhuhu..tahun depan mama harap hazim bersemangat nak buat persembahan pasal tahun depan dah 4 tahun...dah besar..tak boleh manja-manja lagi...

No comments:

Post a Comment