Thursday, October 6, 2011

Tempahan Kek????

Sedap ke kek coklat yang aku buat???....huhuhuhu.....al-kisahnya begini, sempena ulangtahun kelahiran hazim yang ke 3 pada 16 sept yg lepas..aku ngn gigihnya buat le sebijik kek coklat n hantar ke taska dia..supaya diaorg blh makan ramai-ramai..kan sonok tu..budak2 mesti le suka ngn coklat ni kan??..aku hias ngn coklat rice dgn tebalnya...huhuhu..ada lagi hiasan berbentuk 'love' warna warni gitu....huhuhu...bagi menarik sikit..aku ni bukannya peniaga kek..so buat pun ala kadar n suka-suki je........huhuhu...tup tup tup...dapat tempahan daripada teacher dia pulak dah...huhuhu...mintak buat 2 bijik pulak tu...huhuhu...sedap ke dik oii???...huhuhu...akak cari resepi kek tu melalui google....hehehe..try n error je dik oiii...tapi takpe..demi teacher hazim yg baik hati mengasuh, mendidik hazim dengan sebaik mungkin...akak rela memenuhi tempahan mu itu...so akak tak ambik untung dik..bajet cukup2 utk beli barang masak kek tu ye....ala macam biasa main kutu corelle, vantage etc pun...aku tak ambik untung pun...cukup sebagai memenuhi koleksi aku sendiri...huhuhu...oh ye...bulan ni aku order lagi 14 set corelle, cornongware, visions...perjalanan kutu masih diteruskan selagi suami bergelar seorang tentera....rugi...kalo tak main kutu ria pernama nih.........huhuhuhu...............

p/s: takde ke org nak main kutu noritake...huhuhu..aku dok minat design dia...mewah2 gitu....huhuhu...

No comments:

Post a Comment