Monday, October 10, 2011

Panas Hati di Pagi Hari..........

Ini luahan hati di pagi hari Isnin yang cerah dan ceria....

Aku baru je balik daripada bank....kul 9 pagi pintu bank pun dibuka....aku masuk n tekan no. giliran..dapat le no. 2001.....org pertama ko.........no. aku di panggil....tapi yang aku sedikit panas hati...kerani kaunter tu ambik duit aku....tanpa meminta no. plat kereta......then dia bilang-bilang duit aku tu..mmg genap rm810....then dia berbual dengan kawan sekerja dia dalam bahasa lain (not in english or malay)...aku blh agak percakapan dia (seolah-olah kenapa aku tak guna cash deposit machine).........then dia tanya aku kenapa aku tak guna cash deposit machine sedangkan duit aku genap rm810..........so aku bagtau le aku suka bayar kat kaunter...untuk rm810 ada 17 keping duit kan???...so aku mmg tahu/ berpengalaman kalo kuantiti wang lebih 10 keping bayar melalui cash deposit machine mesti ada beberapa keping yang kena reject...........so proses memasukkan wang yang kena reject tu berulang kali sehingga proses selesai...and i'm totally hate this process!!!..ianya menyakitkan hati aku yang mmg tak penyabar ni...n of course waste of my time!!!.....kalo le aku suka sangat ngn mesin tu, aku blh dtg waktu malam ke petang ke..tapi sebab aku tak suka proses tu..sebab tu aku suka bayar kat kaunter... 'for this kind heart of staff'..please respect my choice and i have my own reason why choose counter system..you just need to ask me why?? and i will tell u why??..so it's done..just do your work!!!..to all managers, please teach your staffs how to respect your customer's choice..and please use english or malay....

p/s: mood tak baik hari ini...

No comments:

Post a Comment