Thursday, October 6, 2011

IMPIAN KE BANDUNG????


pics google..

huhuhuhu...aku punya baik siap buat plan ke bandung tahun depan...bajet punya chantek dah siap ke sana....huhuhu..cuma tunggu..bila le fireflyz nak buat perkhidmatan ke bandung..setakat hari ini air asia je yang ke bandung...huhuhu...aku lebih prefer fireflyz...huhuhu..pasal apa ye??..air asia tak penah naik lagi tapi dah gatal2 reject...huhuhu..pasal aku dah 2 kali naik fireflyz kot??..1st, KB-subang-KB & 2nd KLIA-KK-KLIA...itu pasal kot...huhuhu...hah..berbalik pasal citer ke bandung..nampak gayanya..tahun depan mmg tak menjadi le ye..sejak menjak suami masuk unit kapal ni..asyik berlayar je...so nak plan pun susah..kalo dah book tiket maknanya tiket dah dibeli...so kalo tak pi, tiket burn..duit sudah tentu terbakar jugak kan???...so suami dah bagi 'hint' kalo nak pi jugak bandung kena tunggu lagi 2 tahun..2 tahun lebih..lepas habis ngn unit kapal..baru leh 'book' ke mana-mana sahaja.....hehehehe.................oh...bandung tak dapat le aku nak shopin sakan kat sana..tak dapat le aku nak berkebaya bandung raya tahun depan......huhuhuhu.........sedis mak oiiiii.........

No comments:

Post a Comment